Chicago, here we come!

26 juni 2023 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Om 8u vertrekken we vanuit Fitchburg naar Chicago!

IMG_7954

Ondanks dat ik niet persé weg hoefde bij 'ons inmiddels vertrouwd hotel', ben ik zo blij dat ik toch ben meegegaan naar deze prachtige stad!
Dit is iets wat mij voor de rest van mijn leven zal bijblijven. "Ik, in Chicago!"

b6163d61-be38-47bc-85bb-3d85f16a8d2e

Terwijl ik tussen de gebouwen loop voelt het net alsof ik op een filmset loop van een Amerikaanse serie.
We maken een typisch toeristische boottocht, waarbij een echte doorsnee Amerikaan aan een stuk door 'ratelt' over de gebouwen, die links en rechts van ons te zien zijn en vertelt ons de bijbehorende geschiedenis.

IMG_7993 IMG_7981

IMG_7995

IMG_8003

IMG_8046

IMG_8036

Het eten is wederom heerlijk.

IMG_8056

Maar het is zo'n zware pizza dat ik besluit om een doos te vragen en deze te geven aan een dakloze.
Dat is wel even lopen met mijn gevulde pizzadoos, want de eerste die ik tegenkwam zei dat ze er nog voldoende had en dat het anders moest worden weggegooid, maar uiteindelijk heb ik toch iemand blij kunnen maken.

Nog even genieten van "Chicago by night" waar ter gelegenheid van Chicago Pride alle gebouwen prachtig waren verlicht met regenboogkleuren.

IMG_8066

IMG_8069

IMG_8070

Vervolgens uitgeput van alle indrukken weer terug met de metro naar de auto, waarna we nog een stuk moeten rijden (met dank aan onze vrijwillige chauffeur/collega die het heerlijk vindt om hier in een grote SUV rond te rijden).

IMG_8079

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade