De laatste volle trainingsdag

29 juni 2023 - Verona, Wisconsin, Verenigde Staten

Ondanks de frustratie van gisteren, begin ik toch weer met goeie moed aan deze dag.
Met sommige opdrachten kan ik redelijk mee, maar ik krijg ze nooit binnen de gestelde tijd af, grrr.

Door de aanhoudende bosbranden in Canada en de wind die richting Wisconsin staat, is de luchtkwaliteit zo slecht dat mensen met mondkapjes rondlopen. Het is constant mistig en een heiige lucht. Ik ben blij dat dat vorige week niet was, want nu ziet alles er troebel en mistig uit.

IMG_8203IMG_8204

Tussendoor ga ik (ondanks de ijle lucht) even naar buiten, en omdat ik nogal snel verdwaal kom ik af en toe wel eens een paar minuutjes te laat terug in de les.
Maar gelukkig staan hier overal Epic-fietsen (die je kunt lenen en achterlaten op de campus) zodat ik weer wat tijd win.

IMG_8196

Zo meteen de laatste middag training, morgen een halve dag en dan zit het avontuur er alweer op.

Ik besluit om vanavond weer niet mee te gaan uiteten en haal me iets te eten in de supermarkt, zodat ik wat meer tijd overhoud om mijn reisverslagen uit te werken.

Om 22u ga ik nog even beneden zitten en dan maar op tijd gaan slapen, want morgen is de laatste Epic-dag!